ANPC

ANPC - Protecția Consumatorilor

Soluționarea Alternativă a Litigiilor (SAL)

Conform OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, comerciantul are obligația de a informa consumatorii cu privire la posibilitatea de a apela la o entitate de soluționare alternativă a litigiilor.

Informații ANPC

Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC)
Adresă: B-dul Aviatorilor nr. 72, Sector 1, București
Telefon: 021.9551 (Telverde)
Website: www.anpc.ro

Soluționarea Online a Litigiilor (SOL)

Platforma europeană de soluționare online a litigiilor (SOL) este disponibilă la adresa:
https://ec.europa.eu/consumers/odr

Consumatorii pot utiliza această platformă pentru rezolvarea extrajudiciară a litigiilor rezultate din contractele de vânzare sau de prestări de servicii online.

Drepturile Consumatorilor

În conformitate cu legislația în vigoare, consumatorii beneficiază de următoarele drepturi:

  • Dreptul de retragere - 14 zile calendaristice de la primirea produsului
  • Dreptul la informare - informații clare și complete despre produse și servicii
  • Dreptul la garanție - garanție legală de conformitate de minimum 24 luni
  • Dreptul la reclamații - posibilitatea de a depune reclamații și de a primi răspunsuri în termen legal

Contact

Pentru orice nelămuriri sau reclamații, ne puteți contacta la:
Email: contact@bazaroltenia.ro

Ne angajăm să răspundem tuturor solicitărilor în maximum 15 zile lucrătoare.