ANPC
Soluționarea Alternativă a Litigiilor (SAL)
Conform OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, comerciantul are obligația de a informa consumatorii cu privire la posibilitatea de a apela la o entitate de soluționare alternativă a litigiilor.
Informații ANPC
Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC)
Adresă: B-dul Aviatorilor nr. 72, Sector 1, București
Telefon: 021.9551 (Telverde)
Website: www.anpc.ro
Soluționarea Online a Litigiilor (SOL)
Platforma europeană de soluționare online a litigiilor (SOL) este disponibilă la adresa:
https://ec.europa.eu/consumers/odr
Consumatorii pot utiliza această platformă pentru rezolvarea extrajudiciară a litigiilor rezultate din contractele de vânzare sau de prestări de servicii online.
Drepturile Consumatorilor
În conformitate cu legislația în vigoare, consumatorii beneficiază de următoarele drepturi:
- Dreptul de retragere - 14 zile calendaristice de la primirea produsului
- Dreptul la informare - informații clare și complete despre produse și servicii
- Dreptul la garanție - garanție legală de conformitate de minimum 24 luni
- Dreptul la reclamații - posibilitatea de a depune reclamații și de a primi răspunsuri în termen legal
Contact
Pentru orice nelămuriri sau reclamații, ne puteți contacta la:
Email: contact@bazaroltenia.ro
Ne angajăm să răspundem tuturor solicitărilor în maximum 15 zile lucrătoare.